Miłosz – Deskside Support Administrator

Miłosz

Deskside Support Administrator z 6-letnim doświadczeniem w zarządzaniu systemami firm prywatnych oraz administracji publicznej. Bardzo dobra znajomości aplikacji ze środowiska Microsoft (SQL2008/2012/2014, MS Serwer 2008/2012/2016, SharePoint). Zarządzanie usługami DNS, DHCP, WSUS, WDS.

M

iłosz rozwiązuje problemy użytkowników w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego. Zarządza infrastrukturą IT (serwery, macierze, LAN/WAN, backup), wdraża zmiany do infrastruktury, systemów informatycznych oraz odpowiada za ich optymalizację i monitorowanie, prowadzi dokumentację techniczną. Pracuje na systemach Windows, ITILu, LAN/WAN, Windows Server 2008/2012/2016, MS SQL Server, NetBackup. Opiekuje się informatycznie stronami i sklepami internetowymi Naszych klientów.

Prywatnie zaprawiony w boju maratończyk. Aktualnie szykuje formę przed kolejnym sezonem.
awatar-milosz-deskside-support-administrator

01.
opieka informatyczna & optymalizacja
02.
UI & zarządzanie serwerami
03.
aktualizacje & kopie zapasowe